Saida García
Doctora en Comunicació per la Universitat Complutense de Madrid. Experta en Anàlisi i Gestió d’Intangibles per l’Institut d’Anàlisi d’Intangibles i especialitzada formació internacional sobre la gestió dels intangibles en què cal destacar la seva certificació com a Global CCO per ESADE BussinesSchool, Columbia University i Georgetown University. Amb anterioritat a Corporate Excellence – Centre for Reputation Leadership – va treballar al Fòrum de Reputació Corporativa, JWT Mèxic, Walt Disney World Company, Cambra de Diputats de l’Estat de Pobla, Mèxic.
Estrella Barrio
Doctora en Ciències de la Comunicació (UAB). Magister en Publicitat i Relacions Públiques (UAB). Magíster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (UAB). Llicenciada amb el Premi Extraordinari en Administració i Direcció d´Empresa pel Programa Universitat-Empresa de la UAB. Experiència professional en empreses privades en màrqueting i publicitat.
Ana María Enrique
Doctora en Ciències de la Comunicació (UAB). Professora titular del Departament de Publicitat, RRPP i comunicació audiovisual (UAB). Vicedegana d’ordenació acadèmica de la Facultat de Ciències de la Comunicació i directora acadèmica del Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional en línia (UAB). Investigadora especialista en comunicació de les organitzacions en situacions de crisi. Autora d’una quarantena de publicacions sobre gestió de comunicació i RSC.
Guillermo Bosovsky
Doctor en Comunicació per la Universitat Jaume I, de Castelló, Espanya. Màster en Màrqueting, Universitat Complutense de Madrid. Llicenciat en Psicologia, Universitat Nacional de Buenos Aires. Investigador social. Expert en psicologia social, màrqueting i comunicació. Especialitzat en investigació i consultoria estratègica, ha dirigit més de 400 projectes per a grans empreses, institucions, consultores i agències de publicitat.
Elaine Lopes
Doctora en Investigació i Tècniques de Mercat per la Universitat de Barcelona. Professora al grau de Publicitat i RRPP, coordinadora del Màster Oficial en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP (UAB) i col·laboradora a l’MBA d’EAE. Consultora professional a Investigació de Mercats.
Jordi Morató
Llicenciat en Periodisme i Màster en Publicitat i RRPP per la Universitat Autònoma de Barcelona. Postgrau en Comunicació científica (UPF) i en Periodisme digital (UOC). Té gairebé de 20 anys d’experiència en gestió de la comunicació en institucions sanitàries i de recerca. Ha estat responsable de la comunicació de l’Hospital de Viladecans (Barcelona).
Rosa Maria Palencia
Exprofessora Agregada al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la UAB. Llicenciada en Ciències de la Informació i doctora en Comunicació Audiovisual a la UAB. Executive Coach per l’Escola Europea de Coaching. Les seves línies de recerca giren al voltant de Gènere i Cinema. Ha treballat a diferents diaris espanyols i mexicans. És sòcia fundadora de l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya i membre de l’Associació Espanyola d’Historiadors de Cinema.
Miriam Riera
Directora consultora en Efectiva Comunicació, especialitzada en comunicació estratègica, relacions institucionals, protocol i esdeveniments. Docent al Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (UAB), al Màster Universitari en Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments (UOC) i al Màster Universitari en Comunicació Política i Social (Blanquerna).
Miquel Campmany
Director de Comunicació i Màrqueting de la companyia d’alimentació Nestlé a Espanya. Llicenciat en Ciències de la Informació i en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha desenvolupat la seva carrera professional en diverses agències de publicitat com BBDO i Grey fins a crear, el 2005, la seva pròpia consultora de marques i estratègia de comunicació.
Iago Fernández González
Digital Manager a Sogevinus (Porto, Portugal). Ha desenvolupat la seva carrera professional en contextos de comunicació digital, assumint responsabilitats relacionades amb la creació de continguts, gestió de comunitats, vigilància de xarxes socials, publicitat digital, lead nurturing, optimització de canals, màrqueting d’influència, protecció de reputació en línia, construcció de marca en contextos digitals.
Jordi Cara
Professor de comunicació i publicitat a la UAB especialitzat en comunicació estratègica i psicologia del consumidor. Col·laborador a ESIC Business and Marketing School ia l’Escola Universitària Formatic Barcelona. Llicenciat en Periodisme, màster en Màrqueting i postgrau en direcció de comunicació. Experiència professional en direcció de comunicació i màrqueting.
Javier López Menacho
Escriptor, docent i expert en comunicació i reputació digital. Ha exercit com a consultor digital per a empreses i organitzacions de diversos sectors. Ha escrit diversos llibres, entre els quals destaquen SOS, 25 casos per superar una crisi de reputació digital, La farsa de les startups o Generación Like. Actualment és responsable de comunicació d’una companyia multinacional.
Victor Peirat
Grau de Sociologia de la Comunicació. Universitat d’Alacant. Màster en Direcció de Comunicació, Màrqueting i Publicitat en línia. Institut Europeu de Disseny. Especialista en Gestió de la Comunicació Digital i Gabinet de Premsa. Institut Superior d’Art. Àmplia experiència en el desenvolupament destratègies digitals per a grans empreses.
Cecilia Martínez
Màster en Protocol i Lideratge. Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Abat Oliba CEU. Llicenciada en Periodisme per la Universitat Abat Oliva CEU. Com a periodista ha treballat en mitjans de comunicació: ràdio, televisió i premsa; en gabinets de premsa i agència de mitjans. Locutora de ràdio, redactora i presentadora de ràdio i televisió. Com a publicitària i relacions públiques ha treballat en agències de comunicació i publicitat. Liderant departaments de màrqueting i organització d’esdeveniments i convencions per a marques de moda, presentacions de productes i organitzacions de congrés i jornades.
Estanis Echazú
Doctor en Comunicació per la Universitat Nacional de La Plata (UNLP) i magíster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (UAB). Com a consultor de Comunicació a Grupo Pricom, ha assessorat empreses i institucions que requerien un pla estratègic de comunicació. Com a comunicador, ha treballat a diferents mitjans de premsa tant nacionals com internacionals. En la seva vocació per compartir pràctiques i sabers, s’ha exercit com a professor de postgraus a la Universitat de Buenos Aires ia la Universitat Autònoma de Barcelona.
Manel Vinyals
Doctor en Dret, Empresa i Turisme. Màster en Comunicació Audiovisual i Publicitat, UAB. Llicenciat en Dret, UB i en Publicitat i Relacions Públiques, UAB. Consultor en patrocini a nivell institucional i empresarial. Ajuntament i Diputació de Barcelona.